2013. március 16., szombat

27. rész



-Tényleg?
-Tényleg!
-És miért?
-Mert szerelmes vagy!-mondta Elena úgy, mintha szerintem ez nem lenne egyértelmű.
-Na nem mondod?!
-De neeem, nem úgy értem!
-Akkor hogy?
-Hát úgy, hogy szerelmes vagy!
-Oké, ezt most nemértem. Eddig is ezt mondtad!
-Jó-jó, de most tényleg az vagy!- ilyenkor inkább jobb ráhagyni, mert úgysem érteném meg, hogy ezzel mit akar mondani.
-Najó, szerintem menjünk haza.-mondtam.
-Jó ötlet.-egyezett bele. Mivel szerenecsére jó irányba kezdtem el rohanni, pár perc múlva haza is értünk.
-Halihó!-üdvözöltem az otthon tartózkodókat. De senki nem volt itthon.
-Vajon hol lehet Alicia? Mostanában olyan titokzatos, nem?
-De, tényleg az…hmm…nagyon gyanús.-vágott elmélkedő képet El.
Miután kitárgyaltuk, hogy mi lehet Aliciával, gépeztünk egy kicsit. Felmentem Facebookra. Megnéztem úgy mindent, lájkoltam pár képet, válaszoltam az üzenetekre meg ilyesmi. Aztán rámentem Brad adatlapjára, mert valamilyen kép alatt ott volt a neve vagy már nem is tudom…és megláttam hogy kitörölt! Ezt hogy képzeli?! Mi rosszat tettem én? Oké, ezt a kérdést visszavonom, de akkoris!
-Hallod, El. Brad kitörölt az ismerősei közül!
-Csodálkozol?-kérdezte döbbenten.
-Héé! Te nem engem védesz?
-De igen..Mondjuk elég nagy hülyeséget csináltál…
-De nem is én csináltam!
-Jó-jó, nyugi! Inkább beszéljünk másról...Mondjuk Niallről... hogy tervezed a bocsánatkérést, hiszen már csak két heted van! Sőt még talán annyi se…
-Na ez bíztató mondhatom. De nemtudom. Az a baj. Melyik nap is mennek?
-Azthiszem pénteken. Szóval még van 11 napod! Az tök jó, nem?
-De.  Ennyi idő alatt még bármit megtudok csinálni!-mondtam elszántan.
-Akkor vágjunk bele!
-Vágjunk! Te mindent tudsz, ugye? Hogy mikor hova mennek, meg ilyenek…
-Igen, nagyjából.
-Oké, akkor az intézve van.
-Melyik napra nincs semmi programjuk?
-Várj, nézem.-pötyögött párat, és már mondta is.
-Ha mindenigaz, hétfőn lesz egy interjú, de másról még nem tudni semmit, szóval a többi nap letámadhatod.
-Oké.-zártam le a témát egyszerűen.-most inkább beszéljünk másról.-mondtam, mert kavargott bennem mindent, nem tudtam, hogy mit miért csináltam, és hogy mit csináljak.
-Ha te akarod…de miről?-kérdezte tanácstalanul El.
-Hát nekem mindegy, csak ne a fiúkról. Megvan! Tartsunk lányos estét!
-Eddig is azt csináltuk, nem?
-Neem! Mert most úgy, hogy még szóba sem hozhatunk egy fiút sem!
-Hát…öhm…oké…-mondta Elena felettébb meggyőzően..
-Jólvan..akkor…hogy megy a suli?-kérdeztem, mert nem tudtam, hogy mit kérdezzek. Elena furán nézett rám majd így szólt:
-Egy osztályba járunk, azt hittem feltűnt.
-Jó oké, akkor mondj más témát!
-Hogy megy a tánc?
-Öhm, volt egy kis balesetem, emlékszel?-mosolyogtam rá.
-Jó-jó! De akkor miről beszéljünk?
-Ezt nem hiszem el, hogy csak fiúkról tudunk beszélni.Megvan! Beszéljünk Aliciáról!Igaz, hogy most tárgyaltuk ki, de azért mostanában olyan fura, nem?
-De, most hogy így mondod..
-Olyan sokat titkolózik! Biztos valakivel találkozgat! ÚRISTEN! Biztos drogozik!- estem kétségbe.
-Nyugi van Soph, nem kell így túlgondolni. Biztos fiú van a dologban.-nyugtatott le.
-ÁÁ AKKOR FIÚKKAL DROGOZIK?! Egyre jobb!
-Jaj nyugodj már le! Úgy gondoltam, hogy pasija van. Nem úgy, hogy fiúkkal drogozik…
-Ja okés. Akkor semmi probléma…minden rendben…
-Figyelj…szerintem inkább nézzünk meg egy filmet, mielőtt még azt hiszed, hogy a húgod drogozva pasizik.- ajánlotta El.
-Oké, lehet hogy igazad van…
-Nekem mindig igazam van.
-Jó. Mit nézzünk?
-Öhm…júúj nézzünk Twilightot!! Olyan rég néztem. –nézett rám bociszemekkel Elena. Tudniillik, ez a kedvenc könyv/film sorozata. Már vagy hatezerszer megnézte, ebből négyezerszer velem. Éljen. Én inkább Harry Potter párti vagyok, de mindegy.
-Ah, rendben, nézzünk.
-Igeeeen!-ujjongott.
Miután megnéztük a hajnalhasadást(ez a kedvence), elég késő volt.Najó nem, de nem volt kedvünk semmihez, vagyis pontosabban inkább nem beszélgettünk(még a végén rosszra gondolnék…), háziírás kizárt(Elena meg már valószínűleg megírta), El meg akarta nézni a többi részt is, de nekem ahhoz nem volt hangulatom, szóval inkább zenét hallgattam és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése