2012. november 26., hétfő

16.rész


Bocsánat, hogy ilyen későn írtam.. xx

Kicsöngött…megszólalt a hangposta, de addigra Al kinyomta.
-Hé, miért nyomtad ki?-kérdeztem felháborodottan.
-Hogy ne az én pénzem fogyjon.-adta a szerinte ésszerű választ.
-Jajj már, majd kifizetem!
-De anyu mérges lesz, hogy megint ilyen hamar lebeszéltem róla a pénzt!
-Miért, kivel beszéltél annyit?
-Öhm..nemtudom…-mondta olyan pirosan, hogy elnevettem magam. „Sejtésem sem volt.”
-Oké, értem, akkor viszont ti menjetek csak haza, nekem meg még van egy kis elintéznivalóm.
-Nem hagyunk itt egyedül!Még járni is alig tudsz!-mondta El.
-De már tök profin tudok járni!-próbáltam magamat is meggyőzni.-És nem is leszek egyedül, itt van még kábé….sok rajongó!
-De anyu ki fog nyírni minket, téged pedig, ha még később érsz haza, még kínozni is fog halálod előtt!-köszi Al, ez bíztató.
-Akkor ti menjetek haza, hogy ne vegye észtre, hogy nem vagyunk ott, én pedig elintézek valamit!-mondtam és elfutottam.Vagyis szökdécseltem. Vagy nem is lehet leírni, hogy mi volt az…na mindegy, jobb hogy nem láttam magam. Szerintem a többiek beletörődtek önfejűségembe, mert nem jöttek utánam. Egy idő után megálltam , és elkezdtem furkészni a tömeget, de nem láttam őt sehol. Viszont valakin megakadt a szemem. Szőke hajú, és hülye.Kitaláljátok, hogy ki az? Igen, Dinah.
-Szia Dinah, hogy vagy? Mit keresel itt?
-Jajj szia Sophie!Úgy örülök, hogy látlak!Jól vagyok, köszcsike.Éppen Niallt keresem, nem láttad valahol?
-Miért nem hívod fel?-kérdeztem döbbenten.
-Jé, ez egy jó ötlet!-mondta ujjongva. Atyaég.Megkereste a névjegyzékben(Manó<3-nak volt beírva.blee) és a füléhez emelte a telefont. Fordítva.
-Ööö..szerintem nem jól tartod a telefont..-mondtam.Elemelte a fülétől és megnézte.
-Jéééé télleg!-uhh.
-Szia NIall!Hol vagy? Én itt vagyok So..
-NEEEEEEEEE!
-Vagyis én nem vagyok itt Sophieval az utcában.Te hol vagy?...Jó, oké megmondom neki….Oké, szia….
-Azt mondta, hogy a plázában vannak, de azt akarja, hogy te ne gyere.Hol van a pláza?-kérdezte.
-Elkísérjelek?
-Aha, az jó lenne…-nem esett le neki,hogy nekem nem kéne mennem…na mindegy.Útközben beszélgettünk, pontosabban ő mondta a hülyeségét, én meg néha benyögtem egy ,,aha,,-t.Amikor megérkeztem, épp egy sztori közepében volt, de félbe szakítottam.
-Itt vagyunk!
-Áh de jó, akkor keressük meg a fiúkat!-ha ezt nem mondja, eszembe se jutna ilyet csinálni..
-Oké.-bementünk, de minden bolt zárva volt, így nem volt nehéz megtalálni őket, vagyis pontosabban Louist, aki éppen 46nál járt..nem tudom mit számolt.
-HAHÓÓ!-mondtam neki.
-Áh sziasztok csajok!ÖTVEN!!Aki bújt, aki nem,megyeek!
-Ti komolyan ilyenkor bújócskáztok?!Nem vagytok fáradtak??-kérdeztem döbbenten.
-De, egy kicsit, de mókára mindig szükság van!-mondta mosolyogva.
-Na akkor keressük meg őket.-mondtam.
-Oké, váljunk négy felé.-mondta Dinah.
-Csak hárman vagyunk.
-És?
-Akkor hogy a francba váljunk négy felé?Kettészakítunk téged, vagy mi?-már nem bírtam idegileg.
-Ja, például.-mondta teljesen komolyan.
-Na jó, Louis, tiéd az első emelet, Dinah, tied a földszint, enyém pedig a második.
-Igenis kapitány!-mondta Louis.
-Hangosabban!
-IGENIS KAPITÁNY!
-Hóóó! Ki bújt el odafent, kit rejt az ég!A második emelet!
-És az elsőn ki sunyorog épp?Harry az, biztos ő lesz!
-És a földszinten izé izé!Bla-bla-bla,-bla-bla!
-Dinah, benned egy költő veszett el..-állapította meg Louis.
-Ú köszi, tök rendi vagy!-Louisval összenéztünk és a pillantása mindent elárult.
-Na menjünk!-mondtam.Felmentem a lépcsőn.Miért kell ilyenkor bújócskázniuk?!Na mindegy.
-Halihó!Van itt valaki?-kérdeztem, mert gondoltam, biztos megmondaná, ha itt lenne…Mivel csend volt, hallottam volna a szuszogását a valakinek aki, itt van de senki nem volt itt.
-MEGVAAGY!-ordította Louis.-Emberek, Liam béna volt, ezért megtaláltam!
-Héé nem is voltam béna!
-Jó mindegy.-hát jó, akkor még van esélyem megtalálni Zaynt, Harryt és Niallt.
-Háhhááá, megvagy Zayn!-mondta Dinah.Na. Maradt Harry és Niall.
-Srácok, szerintem itt már nincs senki más..-mondta Liam.
-Erre se találtunk. Mondta Zayn. Na de jó! Akkor vagy Harryt, vagy Niallt találom meg! ÉLJEN!

2 megjegyzés:

  1. Istenem!Fáj a hülyesééég..Komolyan ez a csaj.. xD Végre,hogy itt a rész <3 Már vártam amúgy meg bújócska :DD

    VálaszTörlés
  2. xdd szeressük a DinaHt!:) bújócska;) xd a következőt már holnap felteszem szerintem.:)

    VálaszTörlés