2012. november 11., vasárnap

7.rész





Szeptember 15, szerda reggel, 6:30.
-SOPHIEE!KELJ FEL!-üvöltözött Elena szokás szerint.
-Nyugi már, még van háromnegyed óránk!-mondtam mérgesen, félálomban.
-Nem igaz, mert tesi az első, és gondolom most nem akarsz elkésni.-mondta enyhe éllel a hangjában.
-Néha úgy érzem, nem is a barátnőm vagy, hanem az anyám.-mondtam, és az arcomba tettem a párnám. A kedves barátnőm pedig rám ugrott.
-ÁÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!Ez rohadtul fájt!Inkább be se megyek tesire.-mondtam mosolyogva,  mert végre egy kicsit megjött a jókedvem. Fél óra múlva indulásra kész voltam, és mivel El rám várt, el is indultunk.
-Mit csinálsz ma délután?-kérdezte.
-Szerintem még nincs programom mára.
-Nem megyünk el vásárolgatni?Úgyis ma lesz az „1perc a One directionnel”-mondta ragyogó szemekkel.
-Rendben, menjünk.-adtam be a derekam. A suliban nem történt semmi extra, kaptam egy hármast irodalomból, és egy ötöst énekből. Az utolsó szünetben megkerestem Aliciát, és mondtam neki, hogy ha van kedve, jöjjön egy pár barátnőjével.
-ÚÚÚ!Rendicsek!Szólok a lányoknak!Biztos szívesen jönnek.
-Okés majd ott találkozunk.-mondtam és elindultunk Elenával az „1perc a One directionnel”-re. Vagymi. Amikor odaértünk a plázához, 10szer annyian voltak, mint általában. Persze csak ilyen Alicia típusú lányok. Bementünk, körbenéztünk, a boltokban, aztán beálltunk a kilométeres sorba. Valahol az elején megláttuk Aliciáékat, szóval inkább odatolakodtunk.:) Még kb. 10 ember volt előttünk. Mindenki csevegett, mutogatták egymásnak, hogy mit fognak aláíratni, meg hogy miket fognak kérdezni… én meg csak néztem. És unatkoztam. Elkezdtem piszkálni Aliciát, ő meg most nem is nyafogott, annyira örült.Őrült.1 évszázad múlva mi következtünk. Először Alicia ment be a lányokkal, majd amikor sikongatva, telefirkált karral kijöttek, bementünk Elenával, mert egyedül félt…mit meg nem teszek érte?!
-Sziasztok lányok!-köszönt ránk az egyik.
 -ÁÁ!SZIASZTOOOOOOOOOOK!!!-ordította El.
-Hali.-mondtam és leültem egy székbe. Elkezdtem elmélkedni az élet nagy dolgain, amíg észre nem vettem valamit.Vagyis valakit.A szőke hercegemet.Ott ült, és beszélt Elenának. Ránéztem, majd amikor észrevette hogy nézem, rám mosolygott.
-Szia Sophie!Hogy vagy?Rég láttalak!-mondta én meg azt hittem, abban a pillanatban elásom magam. A legjobb barátnőm ,,férje” velem flörtölt és kajált a mekiben! Neee! De miért kell ilyen cukinak lennie..
-Ööhm.szia-mondtam elpirulva.
-Ti ismeritek egymást?!-mondta egyszerre Elena és a többi 4 srác.
-Igen.
-Nem.-mondtuk egyszerre.Szerintem kitaláljátok melyiket mondtam én.
-Dehogynem!Sophie Donovannek hívnak, busszal jársz, szereted a sajtburger menüt, és nem vagy 1D fan, mert nem ismertél fel.-mondta mint már megtudtam Eltől, Niall.
-Jó ez igaz…
-Na fiúk, nem tartunk egy pisiszünetet?-kérdezte a göndör hajú.
-De, jó ötlet-mondta a..valamelyik, és mindenki kiment, csak én Elena és Niall maradtunk ott. Elena totál le volt fagyva.
-Sophie most hazamegyek. Majd még találkozunk.-és elrohant.Én utána akartam menni, de valaki megfogta a kezem.Vajon ki?
-Ne menj még!Gyere sétáljunk egyet..
-Rendben, de gyorsan, mert még ma beszélni szeretnék a barátnőmmel!-mondtam félig sírva.
-Nyugi, minden rendben lesz.-mondta és rám nézett.
-Csak gyere!-és elvezetett egy sikátor szerű helyhez. Most hogy belegondolok, ez elég ijesztően hangzik.
-Miért jöttünk ide?-kérdeztem.
-Hogy ne síkitsanak az őrült rajongók..Mert én itt senkit nem látok…-nézett körbe.
-Jó de mit akarsz mondani?
-Hát..nemtudom. Csak úgy..Jó veled beszélgetni.-mondta mosolyogva.
-Ennyi?!
-Nincs kedved átjönni hozzánk holnap?
-De, szívesen elmennék.Jöhet a húgom és a barátnőm is?-kérdeztem.
-Hát hogynee!Minél több csaj, annál jobb!
Ez hülye.
-Rendben, akkor ott találkozunk!Hol is?
-Értetek küldök majd valakit mondjuuk 6ra?
-Rendben, szia.
-Szevasz, csajszi!-és elindultam vissza a plázába megkeresni a húgomat, aztán Elenát. Ez mind szép és jó lett volna, amig meg nem akadtam valakiben.
-Sophie?-mondta Brad. Úristen!Mit mondjak neki?
-Szia Brad, hogy vagy?Suli óta nem láttalak..
-Jól köszi, éste?
-Én is, köszö…
-SOPHIE DONOVAAN!-ordította valaki.Sajnos tudom hogy ki.
-HOL VAGY KISLÁNY?NEM ADTAD MEG A CÍMEDET, HOGY HOVA MENJEK ÉRTED!-basszus.Legjobbkor.És akkor megláttam Niallt ott állt. És nézett.Engem és Bradet. Brad pedig őt, de úgy nézett rá, mintha most azonnal ki akarná nyírni..
-Sophie, ő meg ki?-kérdezték egyszerre…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése