2012. november 11., vasárnap

6.rész





Amikor bementünk a mekibe, megkért hogy én beszéljek, kérjek neki 2 bigmac menüt meg magamnak amit akarok, és majd kifizeti, aztán leült egy asztalhoz és eltakarta a fejét...végülis mindenkinek vannak fura szokásai..
-Szia, 2 bigmac menü, és egy sajtburger menü lesz.-mondtam.
-Hűha szivi, jó nagy étvágyad van!-mondta és rámkacsintott..pff.
-Nem egyedül vagyok, te gyökér.
-Jó nyugi nem kell így harapni..-ez egy perverz állat. Kifizettem a rendelést, és oda mentem Szőke herceghez.
-Tessék itt van az egy évre elegendő ételmennyiséged.-mondtam.
-Egy évre?! Egy óra alatt kétszer ennyit eszek!-mondta felháborodva.
-Amúgy miért nem akartál te rendelni?
-Nem volt szimpi a csávó.-mondta szűkszavúan.
-Hát oké.-ha nem akarja elmondani, ne mondja, gondoltam. Mire leültem, már a felét bezabálta..öhm..rendben.
-Amúgy hogy hívnak?-kérdezte.
-Sophie Donovan a becsületes nevem. Téged?
-Titok-kacsintott rám. Ez a kacsintás valahogy jobban tetszett, mint a csávóé a pultnál…
-Miért vagy ilyen titokzatos?
-Titok..-ezen már muszály volt röhögnöm.
-Oké, ha te így, énis így..
-De én már tudom a neved.-mosolygott rám. Igaza van.
-Oké, 1:0 neked.
Mikor én is végeztem az evéssel, megszólalt a mobilom.
-Egy pillanat, bocsi.-és elmentem a mosdóba.
-Szia Sophie, hol vagy?-Elena volt az. Szerencsére nem anya. Vagy Alicia.
-Ó szia El, a mekiben.
-Mit csináslz te ott?
-Szerinted?Eszek.-mondtam nevetve.
-Jó, de kivel, és mióta?
-Nemtudom, és nemtudom.
-Öhm..oké. Amúgy azért hívtalak, hogy nem akarsz nálam aludni?-kérdezte.
-De szívesen megyek, és akkor majd mindent megtárgyalunk.-mosolyogtam magamban.
-Rendicsek, puszii!
-Szióka.-és letettem. Visszamentem nemtudomkihez.
-Bocsi, csak volt egy kis dolgom.
-Semmi baj, viszont most mennem kell egy interj…egy ismerősömhöz.
-Öhm oké…
-Majd még összefutunk.Gondolom…-vágott elmélkedő fejet. Ezen is nehéz volt nem mosolyogni.:)
-Okés szia.-mondtam és már el is ment..Megint egyedül maradtam. Már negyed kilenc volt. Hupsz. Gyorsan hazamentem, szóltam anyunak hogy Elenánál alszom. Az igazgatói látogatást valahogy elfelejtettem megmondani…megint.
10 perc múlva becsengettem Elenához.
-Ó szia Sophie!-köszöntött kedvesen Elena anyukája.
-Jóestét, Mrs. Duchannes!
-Kerülj csak beljebb, Elena fent vár rád.
-Köszönöm szépen, mondtam és felmentem Elhez. Ott ült a szobájában a földön, ölében egy laptoppal.
-Sziaaa!-köszönt rám.
-Szia El, miujság?
-Képzeld most van élőben a One direction interjúja!-ujjongott. Leültem mellé, és megnéztem minek örül ennyire.5 srác dumál.Éljen.
-Te Elena, az  miért van hogy nekem az a szőke nagyon ismerős?
-Talán mert ő kedvencem és mindig róla mutatok képeket!!
-Lehet.-hagytam annyiban.Miután átbeszéltünk mindent, twittereztünk és facebookoztunk egy kicsit, lefeküdtünk aludni.Körülbelül 1ig nem jött álom a szememre.Gondolkodtam a mai napon.Meg azon, hogy hogyan mondom el holnap anyunak, hogy ma kaptam egy igazgatóit…Végül valahogy mégis sikerült elaludnom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése