2012. november 30., péntek

18.rész



És… nem állt ott senki. Pedig már lelkiekben fel voltam készülve arra, hogy valamelyik vadbarom megijeszt. Fel akartam hívni valakit, de rájöttem, hogy még mindig csak Niall száma van meg. Kénytelen voltam ott felhívni..
-Miva’?-kérdezte rendkívül kedves módon a vonal túlsó végén. Esküszöm, mintha magamat hallanám.
-Hol a fenében vagytok?-kérdeztem idegesen.
-Miért, te hol vagy?
-Én itt állok a pláza közepén egyedül, idegesen, fáradtan és fázom és félek!-mondtam neki dühösen.
-Ja, te még ott vagy?-röhögött.
-Mi? Miért, ti hol vagytok?!Mondj már valami értelmeset!
-Nyugi van már Sophie, hazatalálsz, nem?Már mindenki elment, csak te vagy ott.
-Mivan? Ugye csak viccelsz?!-kérdeztem, miközben a sírás határán voltam.
-Nem nem viccelek, ez halál komoly.-szerintem oda sem figyelt arra, amit mondok. Biztos az okos tojás Dinahval van…
-De hogyan?A többiek csak úgy itt hagytak?-kérdeztem. Itt már kiborultam. És sírtam.
-Miután megtaláltak, azt mondtam, beszélni akarok veled, de nem tudtam hol vagy, ezért eljöttem.”Nem akartalak megtalálni”.-mondta olyan gúnyosan, hogy legszívesebben elástam volna magam. Biztos elmondta neki Liam, amit mondtam .Most mit mondjak erre? Csak bömböltem a telefonba, aztán amikor meguntam, kinyomtam. Leültem a földre és elgondolkodtam azon, hogy mit csináljak.
-Hahó!-szóltam bele a telefonba.
-SOPHIE! HOLVAGY? MOST AZONNAL GYERE HAZA!-ordította anya Elena telefonjából. Hát ez nem jött össze… Kinyomtam, mielőtt még mást is mondhatott volna. Ha haza megyek, anya megöl. Elena nálunk van, hozzá nem tudok menni. Niallel most nem a legmegfelelőbb a viszonyunk. Máshoz meg nem akarok.(utaltam Harryre….) Hirtelen eszembe jutott valami. Felálltam és elindultam. Csak mentem és mentem egyedül a kihalt utcákon, amíg el nem értem a fiúk házához. Nem tudom hogy honnan jött ez az ötlet, de ez van. Minden emeleten égett, a villany szóval még senki sem aludt. Hajnali négykor miért nem alszanak ezek még?!Mindegy, felcsöngettem.
-Ki az?Ki zargat ilyenkor?-szólt bele a kaputelefonba…Kate néni, ugyanis hozzá csengettem fel.
-Bocsánat Kate néni, én vagyok az, Sophie.
-Jajj, kicsikém!Miért nem alszol még?És mit fog mondani az anyukád? Gyere fel gyorsan!-mondta és kinyitotta az ajtót. Bementem az épületbe és hívtam a liftet. A harmadikról indult el szóval Harry jött haza utoljára… hm… Beszálltam a liftbe és megnyomtam az ötödik emeletet. Elindult felfelé a lift, amikor… minden elsötétedett, a lift pedig leállt. Ezt nem hiszem el!Ennyire még én sem lehetek szerencsétlen!Az éj közepén egy lerobbant liftben, korom sötétben egymagamban ácsorgok?Ez sem hétköznapi. Annyira féltem, hogy nagyon. Mi van akkor, ha egyszer csak lezuhan??Igaz, hogy csak a második emeleten vagyunk ,de akkor is! Abba bele lehet halni, vagy nem?Leültem és bömböltem, mint egy ovis. Csak most nem azért, mert az xy elvette a ceruzámat. Kicsit komplikáltabb a dolog. Átgondoltam, hogy most mi a helyzet. Itt töltöm az éjszakát egy liftben. Holnap anya meg fog ölni, és soha többé nem mehetek el sehova, be leszek zárva a szobámba,egy örök életre. Miközben ezen gondolkodtam, rájöttem hogy nagyon álmos vagyok. Pontosabban a szervezetem jött rá, mert a szemhéjaim kezdtek lecsukódni. Gondoltam, ha már meghalok, legalább kényelmesen aludjak, ne úgy hogy még  minden végtagomat elalszom. Ezért lefeküdtem. A lift közepén, a hideg kőre.Nagyon kellemes volt, mit ne mondjak. De legalább kabátom volt. Röpke három perc alatt sikerült is végérvényesen elaludnom. Legalább elfelejtem ezt a napot is. Nagyjából.

12 megjegyzés:

  1. Váhááh. Nagyon yoo,csak szomorúú. :'c Sírook. :((

    VálaszTörlés
  2. :) köszi... tudom egy kicsit depis xdd :/ tényleg?:O ne síírj!:'( :) x

    VálaszTörlés
  3. :DD Elalszik és nemmhogy hívna valakit xD Amúgy nagyon jó és igen szomorú de nem lehet mindig boldog :DDDD Siess! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xdd hát szegényke már álmos ilyenkor.:DD köszi.:) hát ja, az uncsi hogyha minden jóó:) okés.;)

      Törlés
  4. Nagyon jó, siess a kövivel. :DD

    VálaszTörlés
  5. siess mert már nagyon várom a kövit !!!! :))

    VálaszTörlés
  6. Zsófi, még egy csiga is gyorsabb nálad!
    Á, majd élőben szidlak!
    mf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áh köszönöm.:D rendben, megpróbálok sietni, csak túúl sokat kell tanulnom :')

      Törlés