2012. november 11., vasárnap

2.rész




Amikor végeztem a  suliban, hazaindultam a húgommal. A napjáról beszéltünk. Nagyon okos, szóval soha nem kell figyelnie az órán…MÁZLISTA. Bezzeg én…ez az utolsó évem a suliban és nem is értem hogy jutottam el idáig… Jó vagyok rajzból, tesiből és énekből de a többi.. áh inkább hagyjuk. Szóval amikor hazaértünk, elmondtam neki, mit mondott Elena.
-MI?MIKOR,HOL?KIVEL?MIÉRT?HOGYAN?ÚRISTEEEEEEEEEEN!!!-öhmm. igen Egy kicsit nagy directioner.
-Én is csak annyit tudok, amennyit te.-mosolyogtam rá. Nagyon örülök, ha ő nagyon örül, csak nem értem. Miért örül ennek nagyon?!
Miután elmondtam neki, lepihentem.5kor felkeltem.(igen, elég nagy alvókám van, tudom) Lecsekkoltam a facebookomat, és a twitteremet.” Elena Duchannes meghívott egy eseményre”Megnéztem mi az. Hát persze hogy a One direction koncert…Rámentem a „Talán”-ra hogy megszívassam egy kicsit.:P 2 másodperc múlva új üzenetem jött.”Miért azt válaszoltad hogy talán?:((„ Ajj ez a szívatás túl könnyű volt. Válaszoltam:”csak nyugii.”
Igazából nem nagyon szeretem a zenéjüket, de Elenáért megteszem, hogy elmegyek egy olyan koncertre, ahova több millióan el akarnak menni…
-Hello lányok!-anya megérkezett.
-Szia anyu!-mondtuk egyszerre.
-Mit akartok vacsira?
-Palacsintát!
-Spagettit!-mondtuk egyszerre.
-Oké akkor csinálok mindkettőt…
-Köszi anyu!-mondtuk egyszerre.
Vacsi előtt még meg akartam tudni pár dolgot a 1Dről, hogy azért csak ne egy olyan koncertre menjek, hogy nem tudok róluk semmit. Erre a legjobb megoldás…
-SOPHIE!
Ő.
-Mi van Al?
-Gyeree!-mondta. Bementem a szobájába. Valami Interjút nézett. Vajon kiket interjúvoltak meg?Hát persze hogy a one directiont…
-Mit akartál mondani?
-Honnan szerezte Elena a jegyeket?
-Ööö… Nem tudom, de úgyis ide akartam jönni, mert mesélhetnél nekem a one directionről… kik ők?És akkor be sem fogta a száját egy órán keresztül. De jött a megmentősereg. Anyu. Ki más.
-VACSORA!
Lementünk a konyhába. Én megettem a palacsintámat, Al pedig a spagettijét. Fincsi volt.

-Anya, elmehetünk Elenával és Aliciával egy koncertre szombaton?
-Persze drágám!-anya eléggé engedékeny, mióta apu…elhagyott minket, mert…öhm… rájött hogy a másik nemhez vonzódik…de erről inkább nem beszélek, ha nem baj. Felálltam, és indultam felfelé…
-Hé Sophie! Hova-hova? Most te vagy a soros a mosogatásban!
-Rendben…
Amikor végeztem, letusoltam, fogat mostam, átvettem a pizsimet, és bementem a szobámba. Álmos voltam, szóval lefeküdtem és elkezdett gondolkodni, majd a gondolkodás álmokba torkollott…

2 megjegyzés: