2012. november 11., vasárnap

5.rész





Már indultunk is kifelé.
-Hogy tetszett a film?-kérdeztem.
-Őszintén?-mosolygott.-Nem nagyon figyeltem.
-Ejnye-bejnye! Pedig izgi volt..
-Hahaa, gondolom.
Kidobtuk a popcornos dobozokat, vagy nem tudom mik azok, és megkérdezte:
-Holnapra van programod?
-Holnap szerda van?
-Nem, szombat.
-Tényleg, már így elment a hét?!-kérdeztem kétségbeesetten.
-Aha.
-Akkor nem érek rá bocsi, mert valami hülye koncertre megyek Elenával és a húgommal.
-Jaj de hülye vagy, holnap még csak szerda van!-mondta röhögve. Most hogy így átgondolom.
-Jaaaa….akkor azért volt olyan furcsa, hogy ma nem hallottam az ofőnk 45 perces szidását.(pénteken van osztályfőnökink)
-Sophie olyan hülye vagy.-röhögött még mindig.
-Kösz a bókot!Egy randin szokás ilyet mondani..-mondtam tettetett sértődöttséggel.
-Jól van na!Csak vicceltem..de most mennem kell edzésre, mert ha elkések az edzőm kinyír.
-Rendben szia…-és azzal a lendülettel ott is hagyott. Hát nagyon rendes mondhatom. Na mindegy.Indultam vissza a buszmegállóba.Út közben felhívtam El-t és elmeséltem neki.
-ÚRISTEN!Máris az első randin smároltok?! Hova fajult ez a világ..-mondta viccelődve.
-Nemtudom…-mondtam elpirulva, bár ezt ő nem látta.
-Na de most le kell tennem!
-Oké, szia..-mivan, most mindenki leráz?!Miért utál engem mindenki??
Megérkeztem a buszmegállóba, ahol megint ott volt a fiú. Felnézett, és amikor meglátott, felnevetett. Most kiröhög?Mi rosszat csináltam?Oda mentem hozzá.
-Te meg mit röhögsz?-üdvözöltem kedvesen.
-Áh semmit, hagyjuk-mondta, de a mosoly nem tűnt el az arcáról.
-Na, mondjad már el!Légyszíves..
-Jó, nyugi..csak annyi, hogy nem szoktam mindenkinek megadni a számom, és ugyanazon a napon kétszer összefutni vele, ráadásul ugyanott, csak most az út túloldalán.(mert ugye visszafelé megyek)
-Ezen, mi olyan vicces?!
-Nemtudom, de éhes vagyok.
Hát ez tényleg megőrült.
-És ez hol érdekel engem??-kérdeztem teljesen meglepődve.
-Hát nem tudom, a mekibe tartottam, nincs kedved velem jönni?
-Menjek el egy olyan fiúval kajálni akinek még a nevét sem tudom?Hát rendben, végülis egyszer élünk…
-Ezazz!-ujjongott. Hát ez tényleg idióta…na mindegy mit veszíthetek azzal, hogy nem anyu kajáját eszem, hanem egy kis mekis hányást. Anyu szerint hányás, szerintem tök finom.:)
Meg is jött a busz 7:33kor és 2 megálló múlva leszálltunk. Én is totál idióta vagyok, ha úgy vesszük, mert egy nap két fiúval megyek el valahova… de mindegy, ezzel az ismeretlen szépfiúval úgysincs köztünk semmi. Majd meglátjuk mi sül ki belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése